While very diverse, my aesthetic approach often involves distinct sense of play and global vision, aiming to put the fun in functional. Strategically, our work aims to elevate brands offerings by distilling core messaging down to its clearest and fresh visual values. While very diverse, our aesthetic approach often involves distinct sense of play, aiming to put the fun in functional.Our aim is to investigate the processes of type design  and design itself  as a non-dogmatic practice. Stressing the form, stretching the concepts up to corrupting rules and misuse of tools. We like to conceive typography as system and medium. Strategically, our work aims to elevate brand offerings by distilling core messaging down to its clearest and freshest visual form.
Case 01

SNS運用のトータル支援

SNS運について、単なる「投稿代行」ではなく、企業のブランディング戦略を支援するマーケティング活動としてU-MAは捉えている。…

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名刺制作/Business Card

名刺は、初めて会う相手に、ブランドや人物像を伝える「小さなメディア」。たった一枚の紙片でありながら、そこには企業の姿勢や理念、そして渡す人の世界観が凝縮されています。U-MAは、この小さな台紙を固定概念にとらわれず自由に捉え、素材選びから余

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Case 02
Case 03

桑茶生産組合:ブランディングムービー

地上映像と専門事業者によるドローン撮影が見事に融合。空からの壮大な景色と地上の細やかな表現により、桜江町の魅力が立体的に浮かび上がりました。すべての素材を丁寧に編集し、単なる商品紹介を超えたブランディング動画として完成。音楽、ナレーション、

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News

Webデザイン参考サイトを見すぎる「罠」。あなたのデザインが「量産型」になる理由

「Webデザイン 参考」サイトを見すぎて、デザインが「量産型」になっていませんか?「参考」は「流行」であり「正解」ではありません。この記事では、「Webデザイン…

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